Ajuntament de Sant Andreu de la Barca
23/11/2017 23:25:13
Inici | Contacte | Mapa Web
Castellano | A A A
Sant Andreu de la Barca
Actualitat

02/11/2017

L'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca posa en marxa una nova Oficina d'Atenció al Ciutadà per millorar el servei als veïns

L'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca posa en marxa una nova Oficina d'Atenció al Ciutadà per millorar el servei als veïns

L'administració local es modernitza i es fa més dinàmica i resolutiva

L'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha creat una nova Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), que millora notablement el servei que presta als veïns, que facilita els tràmits, que redueix la burocràcia i que dignifica l'espai on s'atén als administrats.

A partir d'ara, la nova OAC centralitza qualsevol tràmit que hagi de fer el ciutadà i permet accedir-hi a qualsevol informació relacionada amb l'administració.

D'aquesta manera, els veïns ja no hauran de fer diverses visites a diversos departaments per poder aconseguir una resposta a una necessitat concreta.

La part més notable de la posada en marxa d'aquets nou servei és la creació d'un espai nou, a la planta baixa de l'edifici principal de l'Ajuntament, on s'han habilitat uns boxs on els treballadors municipals atenen als ciutadans.

Així, els usuaris guanyen comoditat i intimitat quan, per exemple, han d'anar a registrar un document, a demanar un ajut o presentar una sol·licitud.

L'alcalde de Sant Andreu de la Barca, Enric Llorca, ha explicat que "l'objectiu és fer una administració eficaç i eficien" i millorar la relació "entre l'administració i l'administrat".

Una eina fonamental en aquest camí és l'ús de les noves tecnologies.

A la nova oficina, per exemple, els ciutadans poden presentar en paper documents que després s'han de convertir en format electrònic.

L'objectiu final és fer de l'Ajuntament una administració més moderna, més dinàmica i amb la finalitat única de millorar l'atenció i el servei als ciutadans.

"Hem de prestar un servei ràpid i de qualitat, amb un tracte respectuós i digne", ha apuntat Llorca.

La posada en marxa de la nova OAC suposa crear un nexe de comunicació directa, ràpida i eficaç entre els ciutadans i l'administració.
 

Altres notícies