Ajuntament de Sant Andreu de la Barca
19/03/2019 02:52:42
Inici | Contacte | Mapa Web
Castellano | A A A
Sant Andreu de la Barca
Actualitat

15/03/2019

Els Serveis de telefonia centren les consultes i reclamacions dels consumidors de Sant Andreu de la Barca

Els Serveis de telefonia centren les consultes i reclamacions dels consumidors de Sant Andreu de la Barca

Coincidint amb el Dia Mundial del Consumidor, els responsables de l'OMIC recullen les demandes dels veïns al carrer

La telefonia mòbil, el comerç (tant físic com on line), les entitats bancàries i el transport són els temes que més consultes i suggeriments generen entre els usuaris de l'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà (OMIC) de Sant Andreu de la Barca.

Coincidint amb el Dia Mundial del Consumidor, els responsables d'aquest servei surten avui al carrer per recollir les demandes i consultes dels ciutadans directament.

Un altre objectiu de la iniciativa és donar a conèixer aquest servei entre la ciutadania.

Durant l'any passat, l'OMIC va recollir un total de 540 consultes i 162 reclamacions. D'aquestes, un 75% es van resoldre a la mateixa oficina i la resta va haver de requerir la mediació d'altres organismes, com ara la junta arbitral de consum.

La telefonia mòbil torna a encapçalar la llista dels temes que generen més consultes després de la punta que van tenir les entitats bancàries arran les modificacions per les clàusules sòl de les hipoteques.

Consultes més habituals telefonia, comerç, podem dividir establiment i fora d'establiment, i entitats bancàries.
 

Altres notícies