Ajuntament de Sant Andreu de la Barca
18/05/2012 08:08:11
Inici | Contacte | Mapa Web
Català | A A A
Sant Andreu de la Barca
Actualitat

01/03/2010

Sant Andreu obre la Temporada de Teatre 2010

Sant Andreu obre la Temporada de Teatre 2010

Consulta la programació de la primera part de la Temporada de Teatre 2010

L'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha posat en marxa la primera part de la Temporada de Teatre 2010.

Aquesta temporada, dividida en dues parts, serà, segurament, la darrera que es celebri al Casino ja que el teatre municipal Núria Espert té prevista la seva inauguració durant el segon semestre d’aquest any.

La primera part de la temporada aposta fermament per bones produccions catalanes amb noms de prestigi i diversitat argumental.

Aquesta primera part, la segona s’enceta al mes de setembre, consta de quatre obres que es poden veure per només 20 euros si es compra l’abonament. A més, es torna a oferir el programa de forma gratuïta a totes aquelles persones que hagin nascut als anys 1992 o 1945 i, que per tant, compleixin al 2010, 18 o 65 anys i, que resideixin a Sant Andreu de la Barca. Les entrades del espectacles valen entre 6 i 9 euros (taquilla) i 5 i 8 (anticipada). A més de 4 euros per joves i majors de 65 anys.

La programació és la següent:

Diumenge 7 de març de 2010
"DE MÚSICA I D'HOMES"
de Cia. Tantarantana.
Espectacle de teatre professional en català
EN CONMEMORACIÓ DEL DIA INTERNACIONAL DE LA DONA
Hora: 19:00 hores
"De música i d'homes" és la història d'una dona (present), d'uns quants homes (absents) i d'unes quantes cançons (pop) que han acompanyat les seves vides. Però també és una història de segones oportunitats, de paraules no dites o dites a deshora, de missatges que no arriben, de coincidències (tràgiques i còmiques, necessàries i innecessàries), d'acords i desacords. I és també la història d'aquesta maleïda mania humana, meravellosa, incomprensible, eterna i mai exempta de grans i petits obstacles: l'amor.

Dissabte 27 de març de 2010
"L'HABITACIÓ DE VERÒNICA"
Espectacle professional en català
Repartiment: Lluís Soler, Mercè Montalà, Sílvia Martí i Miquel Sitjar
Hora: 22:00 hores.
La Susan i en Larry, una parella que s'acaba de conèixer, estan passant un dia fora quan un home i una dona se'ls acosten bocabadats per la gran semblança de la Susan amb una noia anomenada Verònica, morta molts anys enrere. L'home i la dona es presenten com el Senyor i la Senyora Mackey, antics servents de la familia de la Verònica, els Brabissant. Li demanen a la Susan que els acompanyi fins l'antiga mansió dels Brabissant i un cop allà encarni durant una estona a la Verònica per alleugerir el patiment de l'últim membre viu de la família Brabissant.

2 de maig de 2010
"EL MILLOR DELS MÓNS"
de Essela Teatre
Espectacle Professional en català
Autor: Quim Monzó
Hora: 19:00 hores
Sis històries de Quim Monzó, sota les cobertes del llibre "El millor dels móns", que tenen el fet d’existir i la mort com a nexe comú, però no sempre com a protagonista tràgic. Les morts de Monzó ens diverteixen, ens distreuen, ens acompanyen amb naturalitat. Sis històries, sis móns que, des de la quotidianitat, trenquen la monotonia i ens porten per camins inversemblants... Sis històries que no aniran soles perquè la música en directe i les cançons configuraran un univers sonor que serà el món en el que es construeixen i que els dóna unitat.

30 de maig i 6 de juny de 2010
“JUEGOS DE SOCIEDAD”
de la Cia. TeatrAndreu
Espectacle Amateur en castellà.
Hora: 18:00 hores
Pascual, un provinciano de clase media y mediana edad, llega a la ciudad en busca de un ascenso de trabajo. Por la noche, para aprovechar el tiempo, se acerca a un “night club” con la idea de echar una “canita al aire”. Allí
conoce de forma fortuita a un grupo de la “alta sociedad”, que bajo la promesa de resolverle sus problemas, lo retienen toda la noche y juegan con él como si se tratase de un juguete más.
“Juegos de Sociedad” es una Obra ambiciosa, directa y sin concesiones, cuyo tema principal (tan vigente y actual), es la corrupción. Nos ayudará a reflexionar sobre nuestra persona: ¿sabemos realmente cómo somos cada uno de nosotros ante una situación límite,…?, ¿sabemos hasta donde podemos llegar cuando queremos conseguir algo…?

SERVEI PER A PERSONES AMB DISMINUCIÓ
Per reserva de localitats numerades, fins a 48 hores abans de la funció, truqueu a la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca (936356402).

INFORMACIÓ
Regidoria de Cultura
Pl.Ajuntament, 1
93 635 64 02
cultura@sabarca.cat

 

Altres notícies

  • Dia Internacional de les Dones a Sant Andreu de la Barca

    Del 5 al 13 de març la Regidoria de Polítiques d’Igualtat impulsa diferents actes en commemoració del Dia Internacional de les Dones, per visibilitzar les dones que al llarg del temps han lluitat per la igualtat dels seus drets i d’oportunitats, i en definitiva per una societat més justa.

  • Jornada "Salut per a tots" a la ciutat

    Aquest dissabte 6 de març amb la presència de la Consellera de Salut de la Generalitat, Marina Geli

Documents relacionats