e.FACT (Factura electrònica)

Permanent

Per internet Presencial

DESCRIPCIÓ


CODI DIR-3 (DIR3 Ajuntament):  L01081960  (Mateix codi per a l'oficina comptable, òrgan gestor i unitat tramitadora).

 

CODI DIR-3 (DIR3 SAB Urbà S.L):  LA0009727 (Mateix codi per a l'oficina comptable, òrgan gestor i unitat tramitadora).

 

L'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca s'ha adherit al servei e.FACT del Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC). 

 

Què és? 

L'e.FACT és el servei de factura electrònica de l'Ajuntament i consisteix en un sistema d'emissió, recepció i intercanvi de factures electròniques amb els proveïdors. 

Beneficis de la factura electrònica: 

Per als proveïdors: 
- Intercanvi de la informació sense error entre l'Administració i proveïdors (les dades originals arriben a destí per mitjans electrònics sense cap tipus d'entrada manual). 
- Registre d'entrada de les factures electròniques per part de las administracions en un termini màxim de 24h des del seu lliurament, així com la reducció dels temps de tramitació. 
- Com a proveïdors disposareu de totes les garanties en la recepció i registre de les factures i podreu agilitzar l'inici de còmput dels terminis de cobrament. 
- Estalvi de costos en la generació i emissió de factures en format electrònic enlloc de la factura en paper. 

Per a les administracions públiques: 
- La reducció dels temps de tramitació interna en cada administració. 
- L'anticipació dels seus plans de Tresoreria ja que les obligacions de pagament poden veure's de forma anticipada i automatitzada a partir del moment en què s'efectuen els serveis o es lliuren els subministraments. 
- La major eficiència en la gestió, auditoria i inspecció. 
- L'estalvi d'espai i gestió més efectiva de l'arxiu. Eliminació de l'obligatorietat d'imprimir les factures en paper.

 

Accedir a l' e.FACT

TRAMITACIÓ


Qui pot sol·licitar el tràmit?

Empreses proveïdores de serveis i subministraments a l'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca.

Com es tramita?

 

Per Internet

 

Accedir a l' e.FACT


Si té dubtes relacionats amb el tràmit, si us plau, posis en contacte amb el departament corresponent.

Quan es pot sol·licitar?

En qualsevol moment.


FORMES DE TRAMITACIÓ


DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR


--



MÉS INFORMACIÓ


Qui resol el tràmit i quin és el termini de resolució?

--


Quin és el preu o el cost per la seva tramitació?

Gratuït.


NORMATIVA


No hi ha normativa relacionada.


DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR


--


DOCUMENTS ADJUNTS


No hi ha documents annexats.


NO TROBA EL SEU TRÀMIT?

Si el seu tràmit no surt al llistat de tràmits, al llistat de cita prèvia o mitjançant el cercador, si us plau, truqui al telèfon grauït: 93.635.64.00 durant l'horari d'atenció al públic.