AGENDA

9a Fira del Vi

T'agradaria assistir?
9a Fira del Vi

Esdeveniment de promoció comercial del sector vinícola amb presència destacada de cellers de proximitat i també de tot Catalunya i d’Espanya que ens oferiran la degustació dels seus vins i vins escumosos. Oferta gastronòmica local amb degustació de gran varietat de tapes i platets.

  • 19.30 h Inauguració de la 9a Fira del Vi amb la presència de Marc Giribet, alcalde de Sant Andreu de la Barca, Miquel Àngel Abril, regidor de Comerç i Indústria, Josep Mª Claret i Ballarà vicepresident de la DO Pla de Bages i Juan Pérez Valdés, president de l’Associació RuVins El Celler del Poble.

  • 19.00 h a 23.00 h Tallers infantils, per a infants de 4 a 10 anys, amb activitats dirigides per l’escola de pintura El Taller de Ana.

  • 19.00 h a 01.00 h Fira de cellers de vins, vins escumosos i gastronomia local.

  • 19.00 h a 01.00 h Ambientació musical a càrrec de LOLA VAN – DJ Truck.


Tant els cellers com els expositors de gastronomia oferiran la degustació dels seus productes en format de tast de vins, cervesa, vermut i vins escumosos en copes i platets, a través del sistema de compra prèvia de fitxes monedes. A la mateixa fira s’habilitaran espais de venda de fitxes monedes i copes, i es podran adquirir fitxes monedes de manera anticipada a la botiga de l’Associació RuVins, av. Constitució 3, o fent la reserva i pagament a través de WhatsApp 640772778 amb recollida a la Fira.

FITXES MONEDES DE TASTOS DE VINS: 3,00 €
COPA DE VI SERIGRAFIADA: 2,50 €
FITXES MONEDES DE GASTRONOMIA: 3,50 €
Cada celler detallarà quantes fitxes monedes es bescanviaran per la seva oferta de vins i vins escumosos.

Dia i hora
Inici: 13-06-2026 a les 19:00h Final: 13-06-2026 a les 01:00h
Preu d'entrada
Entrada gratuïta
Ubicació
Esplanada del Mercat setmanal de l’avinguda Constitució.