L’Ajuntament ha ampliat el termini per poder sol·licitar una beca de transport com a conseqüència de la incidència informàtica que es registra des de fa uns dies a la plataforma que serveix per presentar documentació al consistori.
El passat dimarts dia 4 de maig es va detectar una afectació al servei e-TRAM, una plataforma que depèn del Consorci Administració Oberta de Catalunya.
Aquest servei s’utilitza per part de la ciutadania i empreses per presentar les instàncies de forma telemàtica a la seu electrònica de l’Ajuntament.
Tenint en compte que com a conseqüència d’aquest problema, els ciutadans no poden presentar la documentació requerida, l’Ajuntament ha ampliat el termini de presentació de sol·licituds per a participar en la convocatòria per a la concessió d’ajuts en forma de beques individuals al transport destinats als joves que cursen ensenyaments d’educació post obligatòria, pel curs escolar 2020-2021, pel període comprès entre el dia 11 i 21 de maig de 2021 (ambdós inclosos), en el benentès que si en aquest últim dia encara no s’ha resolt la incidència s’haurà de tornar a acordar la seva ampliació.