L’Ajuntament ha obert un nou canal d’atenció ciutadana a través de whatsapp, amb la finalitat que la ciutadania pugui fer consultes de manera àgil i còmode.
El nou sistema, anomenat Hola Sant Andreu!, és una evolució del consolidat whatsapp de l’alcaldia, que es va posar en marxa en 2015, i que ha rebut una mitja de 50 consultes diàries.
Amb Hola Sant Andreu! els ciutadans es podran comunicar de manera directa amb l’alcaldessa, comunicar incidències i rebre informació municipal, entre d’altres coses.
Per tal d’activar aquest nou canal, només cal enviar un missatge de whatsapp amb la paraula “Hola” al número 629 707 306. Un cop fet això, la persona usuària rep un missatge per tal que conegui la normativa europea de protecció de dades personals i que decideixi si vol continuar utilitzant el servei. Si la resposta és afirmativa, rebrà el menú principal del nou canal.
Entre les opcions que es poden escollir amb aquesta eina interactiva es troba la possibilitat de comunicar una incidència a la via pública, fer queixes i suggeriments, parlar directament amb l’alcaldessa, accedir a telèfons d’interès o rebre informació municipal.
Aquest nou canal se suma a la resta de portes d’entrada que faciliten la relació entre la ciutadania i l’Ajuntament i té l’objectiu de complementar-les, tot oferint una nova via d’atenció ciutadana directa, fàcil i còmoda.