Un total de 117 veïns i veïnes han participat en la iniciativa de l’Oficina de l’Alcalde, un dispositiu que s’ha desplaçat al llarg de dues setmanes per diferents punts del municipi per escoltar les inquietuds, suggeriments i demandes de la ciutadania de manera directa i propera.
L’espai, pensat per generar un ambient amable i acollidor, ha afavorit una comunicació fluida i individualitzada entre l’alcalde Marc Giribet i el veïnat. L’ambientació ha contribuït a fer sentir la ciutadania com a casa seva, convertint l’espai en un punt de trobada de confiança.
A més de les entrevistes individuals amb la ciutadania, també s’han celebrat trobades informals i reunions amb entitats locals.
L’alcalde ha agraït la participació de totes les persones que s’hi han acostat i ha destacat que “l’escolta activa ens ajuda a prendre decisions més encertades i connectades amb la realitat de la nostra ciutat”.
Un dels temes que s’ha repetit de forma recurrent a les converses ha estat el malestar pel mal servei de l’Oficina de Correus de Sant Andreu de la Barca. Davant d’aquesta situació, Marc Giribet demana a totes les persones afectades que presentin una instància a l’Ajuntament. L’objectiu és recopilar totes les queixes i traslladar-les de forma conjunta als responsables del servei de correus, que és de titularitat estatal.