NOTÍCIES

Oberta la convocatòria d’ajuts per a material escolar i les beques de menjador d’escoles bressol

Les famílies interessades poden tramitar els ajuts fins al 17 de juliol.
dilluns 22 de juny del 2026, Sant Andreu de la Barca
Oberta la convocatòria d’ajuts per a material escolar i les beques de menjador d’escoles bressol

Les famílies de Sant Andreu de la Barca ja poden presentar les sol·licituds dels ajuts municipals de material escolar i de les beques menjador per a escoles bressol corresponents al curs 2026-2027. Les convocatòries, obertes fins al 17 de juliol, formen part del programa municipal de suport a la infància i tenen l’objectiu de garantir la igualtat d’oportunitats en l’àmbit educatiu.

 

Garantir que cap infant quedi enrere per motius econòmics és l’objectiu de les noves convocatòries d’ajuts educatius que ja es poden sol·licitar al municipi.

 

La Línia 1 d’ajuts per a material escolar està adreçada a infants i adolescents que cursin estudis des d’I3 fins a 4t d’ESO, és a dir, alumnes d’entre 3 i 16 anys. Aquesta línia busca reduir les dificultats econòmiques associades a l’adquisició del material necessari per seguir el curs escolar amb normalitat. Es pot sol·licitar fins el dia 17 de juliol en el següent enllaç.

 

La convocatòria compta amb una dotació de 47.000 euros. Durant el curs 2025-2026, un total de 379 infants de la ciutat es van beneficiar d’aquest ajut, distribuïts entre centres d’educació primària i instituts del municipi.

 

Paral·lelament, també s’ha obert la Línia 4 d’ajuts de menjador per a escoles bressol, destinada a infants que cursin I0, I1 o I2, amb edats compreses entre els 0 i 2 anys. Aquesta subvenció té com a finalitat ajudar les famílies a afrontar les despeses derivades del servei de menjador en l’etapa d’educació infantil de primer cicle. Aquesta beca també es pot sol·licitar fins el dia 17 de juliol en el següent enllaç.

 

La convocatòria disposa d’una partida de 22.000 euros i, durant el curs anterior, va beneficiar 32 infants del municipi.